Panaszkezelés EURO-BRÓKER Kft.
Ügyfélfogadás irodánkban csak előzetes telefonos bejelentkezés alapján lehetséges
30-219-9115
Kedves Ügyfelünk!Amennyiben közvetítői tevékenységünkkel kapcsolatban észrevétele panasza van bejelentését az alábbi módokon teheti meg.1. Szóbeli panasz:a) személyesen: 3530 Miskolc, Arany János út 25. Fsz. 3.
Nyitvatartási idő:Hétfő-Csütörtök: 09.00-16.00-ig
Péntek: 09.00-14.00-ig
b) Telefonos panasz bejelentés:+36-30-219-9115A telefonszám hívható:Hétfő - Kedd - Csütörtök 08.00-17.00-ig,
Szerda: 08.00-20.00-ig
Péntek: 08.00-14.00-ig
A telefonon bejeletett panaszokat hangrögzítővel rögzítjük,amennyiben nem járul hozzá a hangrögzítéshez abban esetben írásban teheti meg panaszát.További részletes információkat az panaszkezelési szabályzatunkban találRészletes panaszkezelési szabályzat letölthető2. Írásbeli panasz:
- a) személyesen vagy más által átadott irat útján;
- b) postai úton:Euro- Bróker Kft. 3530 Miskolc, Arany János utca 25. Fsz. 3.
- c) telefaxon:+36-46-505-289
- d) elektronikus levélben: iroda@euro-broker.hu
Panaszbejelentő lap letölthető
További panaszkezelési lehetőségek !Amennyiben panasza nem nyer orvoslást a közvetítőnél vagy biztosítónál a következő szervezetekhez fordulhat panaszával:Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ (továbbiakban: MNB)1013 Budapest, Krisztina krt. 39.,levélcím: 1534 Budapest BKKP. Pf. 777,telefonszám: 06-80-203-776,e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu.A panasz a Kormányablakokban, illetve a Pénzügyi Tanácsadó Irodákban is benyújtható.Pénzügyi Békéltető TestületA biztosítási szerződés létrejöttével, érvényességével, teljesítésével, megszűnésével továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvita esetén.A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:levélcím: H-1525 Budapest BKKP Pf.: 172.,telefon: 06-1-489-9700, 06-80-203-776,e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.humeghallgatások helye: 1133 Budapest, Váci út 76.Részletes panaszkezelési szabályzat letölthetőPanaszbejelentő lap letölthető